Môj freeSAT je samoobslužný portál, kde si viete skontrolovať svoje platby, stiahnuť faktúry, poslať reautorizáciu na kartu. Bližšie informácie o aplikácii nájdete TU.


V prípade, že registráciu máte - kliknite SEM a prihláste sa so svojim prihlasovacím menom (emailová adresa) a heslom.


V prípade, že účet ešte nemáte, môžete si ho vytvoriť TU.

Chat

V prípade otázok na platby alebo technické záležitosti si pozrite sekciu Najčastejšie otázky.

Ak ste svoju odpoveď nenašli, kontaktujte nás online prostredníctvom chatu.


Otváracie hodiny chatu:

Po-Pia 8:00-19:30

Dovoľujeme si Vás informovať, že počas štátneho sviatku dňa 1. 5. 2024 bude telefonické centrum zatvorené.

TELEFONICKY

Dovoľujeme si Vás informovať, že počas štátneho sviatku dňa 1. 5. 2024 bude telefonické centrum zatvorené.

 

02/2172 2222

Pred volaním si prosím pripravte číslo zákazníka alebo číslo smart karty.


OTVÁRACIE HODINY

Po-Pia 08:00 - 20:00


E-MAILOM

Môžete tiež poslať e-mail nášmu zákazníckemu servisu, ak máte menej naliehavú otázku prostredníctvom kontaktného formulára.



Poštou

Korešpondenčná adresa:

Satelitná televízia Skylink, P. O. BOX 11, 022 04 Čadca 4

Adresa pre vrátenie satelitného prijímača a karty:

BENDR, s.r.o., Krušovská 2092/71, 955 01 Topoľčany