Môj freeSAT

  1. Čo je Môj freeSAT?

    Môj freeSAT je samoobslužný portál, v ktorom môžete spravovať svoj účet. V tomto portáli si môžete prezrieť svoje vyúčtovania a služby, spravovať svoje smart karty a upravovať svoje osobné údaje. Táto aplikácia Vám tiež umožní nás priamo kontaktovať a byť informovaní o najnovších novinkách freeSAT.

Registrácia a prihlásenie

  1. Môžem si vytvoriť účet?

    Ak ste zákazníkom freeSAT, môžete si vytvoriť a spravovať svoj Môj freeSAT účet.

  2. Ako si vytvorím účet Môj freeSAT?

    Ak ste zákazníkom freeSAT, môžete si účet vytvoriť kliknutím na položku „Zaregistrovať sa teraz“. Aby ste sa mohli zaregistrovať, budete potrebovať:
    - Zákaznícke číslo alebo číslo Smart karty,
    - poštové smerovacie číslo na zmluve,
    - platnú e-mailovú adresu, ku ktorej máte prístup

  3. Môžem sa prihlásiť pomocou svojho existujúceho účtu freeSAT?

    Áno, môžete sa prihlásiť pomocou svojho súčasného účtu.

  4. Aké je moje freeSAT používateľské meno?

    Počas procesu registrácie do Môj freeSAT sa zobrazí výzva na zadanie používateľského mena. Používateľské meno je Vaša e-mailová adresa. Heslo musí byť stanovené podľa presne zadefinovaných požiadaviek.

  5. Čo mám robiť, ak si nepamätám svoje používateľské meno?

    Užívateľské meno je vždy Vaša e-mailová adresa. Nepamätáte si ju rovnako? Potom nás prosím kontaktujte cez chatový formulár na tejto stránke alebo na čísle 02/2172 2222

  6. Čo mám robiť, ak si nepamätám svoje heslo?

    Heslo si môžete obnoviť sami, stačí kliknúť na položku Zabudnuté heslo?, zadajte Váš e-mail a kliknite na tlačidlo Odoslať.

Vyúčtovanie a platby

  1. Kde môžem nájsť svoje faktúry?

    Svoje faktúry môžete nájsť v sekcii „Faktúry" v navigačnom menu. Vaše faktúry sa nachádzajú v sekcii „Moje faktúry" .

  2. Čo znamená Suma na úhradu?

    Suma na úhradu Vás informuje o sume, ktorú je potrebné uhradiť. Ak je suma na úhradu 0 , nemáte zatiaľ žiadnu sumu, ktorú treba uhradiť. V prípade preplatku na Vašom účte je suma označená znakom “-“.

  3. Čo znamená Aktuálny stav účtu

    Aktuálny stav účtu Vás informuje o aktuálnom stave Vášho účtu – stav účtu sa môže líšiť od sumy na úhradu v prípade, že si po vygenerovaní vyúčtovania aktivujete/deaktivujete nejaké služby.

  4. Môžem platiť online?

    Platbu môžete vykonať niektorou z on-line platobných metód, a to cez zelené tlačidlo „Zaplatiť“, ktoré nájdete v spodnej časti v sekcii „Faktúry“.Čiastka bude pripísaná najneskôr nasledujúci pracovný deň.

  5. Čo je to inkaso?

    Inkaso je pohodlná platobná metóda, pri ktorej jednorazovým nastavením a súhlasom vo vašej banke umožníte, aby freeSAT v dohodnutom termíne automaticky stiahol fakturovanú sumu. Prvú výzvu pošleme k 15. dňu v mesiaci v nasledujúcom účtovnom období, prípadne v prvý pracovný deň po tomto dni.  Podrobné informácie ako zriadiť inkasný príkaz nájdete tu.

  6. Budem si môcť vytlačiť výpis z účtu z webovej stránky a zaplatiť tak moju faktúru pomocou vytlačeného výpisu?

    Nie, nemôžete platiť pomocou vytlačeného výpisu, pretože k nemu nie je pripojený šek nevyhnutný pre vykonanie platby. Môžete použiť alternatívne spôsoby platby (bankový prevod, vypísanie prázdnej poštovej poukážky).

  7. Prečo nebola moja platba zohľadnená v sume na úhradu?

    Platba, ktorú ste nedávno vykonali, nebola v sume na úhradu zohľadnená, pretože spracovanie platieb trvá niekoľko dní. Ak je platba staršia ako 5 dní, obráťte sa na Zákaznícku podporu alebo odošlite potvrdenie o platbe prostredníctvom nášho kontaktného formulára.

  8. Prečo si nemôžem stiahnuť svoju faktúru?

    Vaša nová faktúra sa ešte nedá stiahnuť, pretože trvá približne 10 dní, kým bude PDF súbor nahraný do služby Môj freeSAT. Ak nie ste nový zákazník a Vaše staré faktúry nie sú dostupné vo formáte PDF, obráťte sa na linku Zákazníckej podpory.

  9. Ako staré výpisy účtov môžem nájsť?

    Všetky svoje predchádzajúce výpisy nájdete na stránke Môj freeSAT. Je tam k dispozícii história všetkých vašich výpisov.

Služby

  1. Prečo by som mal aktualizovať svoju kartu?

    Kartu potrebujete aktualizovať, ak Vám chýba jeden alebo niekoľko kanálov, ktoré sú normálne súčasťou Vášho balíka. Tak isto potrebujete reštartovať svoju kartu, ak ste prístroj nepoužívali dlhšiu dobu (viac ako mesiac) a ak bol vypnutý.

  2. Čo mám robiť v prípade, ak sa chystám na dlhšiu dovolenku?

    Po prvé, želáme Vám šťastnú cestu! Ak budete odchádzať na dlhšie ako na niekoľko týždňov, Váš freeSAT satelitný prijímač môže po návrate domov potrebovať aktualizáciu, aby ste mohli využívať naše služby. Postup je jednoduchý:
    - Prihláste sa pomocou tohto odkazu a zadajte svoje údaje - Kliknite na „Služby“ v hornej navigácii
    - Kliknite na položku „Televízia“. Zobrazia sa tam vaše zariadenia.
    - Nakoniec kliknite na položku „Obnovenie služieb“ vedľa zariadenia, ktoré chcete aktualizovať.

  3. Chýba mi niekoľko kanálov. Ako ich znovu nastaviť?

    Z času na čas potrebuje smart karta satelitného prijímača aktualizáciu, kvôli tomu aby ste mohli sledovať svoje obľúbené kanály. Obnovenie služieb je veľmi jednoduché, len postupujte podľa tohto krátkeho návodu a Vaše obľúbené kanály budú ihneď k dispozícii:
    - Prihláste sa pomocou tohto odkazu a zadajte svoje údaje
    - Kliknite na „Služby“ v hornej navigácii
    - V sekcii "Znova autorizujte Smart kartu" vyberte smartkartou z rolovacieho menu.
    - Nakoniec kliknite na zelené tlačidlo „Znova overte" vedľa zariadenia, ktoré chcete aktualizovať.

  4. TV, ktorú využívam na chate/chalupe nefunguje. Čo mám robiť?

    Ak bola služba vypnutá na mesiac alebo dlhšie, budete musieť aktualizovať smart kartu za účelom obnovy Vašich TV služieb. Postup je jednoduchý:
    - Prihláste sa pomocou tohto odkazu a zadajte svoje údaje
    - Kliknite na „Služby“ v hornej navigácii
    - V sekcii "Znova autorizujte Smart kartu" vyberte smartkartou z rolovacieho menu.
    - Nakoniec kliknite na zelené tlačidlo „Znova overte" vedľa zariadenia, ktoré chcete aktualizovať.

  5. Ako môžem skontrolovať intenzitu signálu?

    Aby ste úspešne obnovili svoje služby, Váš STB/TV musí mať dostatočnú kvalitu signálu. Či je signál dostatočný môžete skontrolovať nastavením na voľný kanál CT24. V prípade, že uvedený kanál nefunguje, kontaktujte Zákaznícku podporu na telefónnom čísle 02/2172 2222.

  6. Ako si môžem obnoviť svoju kartu alebo znovu nastaviť svoj PIN kód?

    Na karte "Nastavenia" nájdete možnosť aktualizovať kartu alebo znovu nastaviť PIN kód. Overte si číslo svojej karty pred tým ako ju začnete obnovovať alebo pred tým ako znovu nastavíte PIN.

  7. Môžem kartu obnoviť dvakrát za sebou?

    Áno, kartu môžete obnoviť dvakrát za sebou. Ale musíte počkať 5 minút od prvého obnovenia. Táto funkcia je zameraná na zabránenie preťaženiu systému.

  8. Môžem rozšíriť alebo obmedziť svoje súčasné balíčky alebo prejsť na vyššie balíčky v službe Môj freeSAT?

    Na karte „Balíčky a služby" si môžete skontrolovať svoje aktuálne služby a zároveň rozšíriť svoje súčasné balíčky alebo prejsť na vyššie balíčky. Po kliknutí na položku „Zmeniť službu" sa zobrazí Vaše aktuálne ponuky a možnosti navýšenia. Službu si tu môžete iba navýšiť, pre zníženie služby je nutné kontaktovať zákaznícku podporu. Tento postup platí pro všechny zákazníky (platí pro satelit Thor i Astra).

  9. Môžem ukončiť svoju zmluvu v službe Môj freeSAT?

    Nie, aplikácia neumožňuje ukončiť zmluvu. Ak chcete ukončiť zmluvu, kontaktujte Zákaznícku podporu alebo nás kontaktujte prostrednictvom kontaktného formulára.

  10. Obnovil som svoju kartu alebo resetoval svoj PIN kód, ale stále mám problémy.

    Uistite sa, že ste zadali správnu možnosť na príslušnej smart karte. Ak problém stále pretrváva, kontaktujte Zákaznícku podporu.

Profil

  1. Ako môžem aktualizovať svoje osobné údaje?

    Na karte „Profil" v hornej časti navigačného menu v sekcii „Informácie o adrese" uvidíte vaše aktuálne meno, telefónne číslo a adresu. Kliknutím na tlačidlo „Upraviť" môžete aktualizovať telefónne číslo a účtovný adresu.

    V sekcii „Informácie o účte" uvidíte vašu aktuálnu e-mailovú adresu. Kliknutím na tlačidlo „Zmeniť užívateľské meno" môžete e-mailovú adresu zmeniť.

  2. Ako môžem zmeniť svoju fakturačnú adresu?

    - Kliknite na „Upraviť" v sekcii „Informácie o adrese" v časti „Profil".
    - Začnite písať vašu ulicu, potom vyberte ulicu a mesto zo zoznamu.
    - Zadajte PSČ a popisné číslo
    - Adresu môžete pridať aj manuálne vyplnením polí PSČ, ulica, mesto a popisné číslo a uložte ju.