Môj freeSAT je samoobslužný portál, v ktorom môžete spravovať svoj účet. V tomto portáli si môžete prezrieť svoje vyúčtovania a služby, spravovať svoje smart karty a upravovať svoje osobné údaje. Táto aplikácia Vám tiež umožní nás priamo kontaktovať a byť informovaní o najnovších novinkách freeSAT.
Ak ste zákazníkom freeSAT, môžete si vytvoriť a spravovať svoj Môj freeSAT účet.
Ak ste zákazníkom freeSAT, môžete si účet vytvoriť kliknutím na položku „Zaregistrovať sa teraz“. Aby ste sa mohli zaregistrovať, budete potrebovať:
- Zákaznícke číslo alebo číslo Smart karty,
- poštové smerovacie číslo na zmluve,
- platnú e-mailovú adresu, ku ktorej máte prístup
Áno, môžete sa prihlásiť pomocou svojho súčasného účtu.
Počas procesu registrácie do Môj freeSAT sa zobrazí výzva na zadanie používateľského mena. Používateľské meno je Vaša e-mailová adresa. Heslo musí byť stanovené podľa presne zadefinovaných požiadaviek.
Užívateľské meno je vždy Vaša e-mailová adresa. Nepamätáte si ju rovnako? Potom nás prosím kontaktujte cez chatový formulár na tejto stránke alebo na čísle 02/2172 2222
Heslo si môžete obnoviť sami, stačí kliknúť na položku Zabudnuté heslo?, zadajte Váš e-mail a kliknite na tlačidlo Odoslať.
Svoje faktúry môžete nájsť v sekcii „Faktúry" v navigačnom menu. Vaše faktúry sa nachádzajú v sekcii „Moje faktúry" .
Suma na úhradu Vás informuje o sume, ktorú je potrebné uhradiť. Ak je suma na úhradu 0 , nemáte zatiaľ žiadnu sumu, ktorú treba uhradiť. V prípade preplatku na Vašom účte je suma označená znakom “-“.
Aktuálny stav účtu Vás informuje o aktuálnom stave Vášho účtu – stav účtu sa môže líšiť od sumy na úhradu v prípade, že si po vygenerovaní vyúčtovania aktivujete/deaktivujete nejaké služby.
Platbu môžete vykonať niektorou z on-line platobných metód, a to cez zelené tlačidlo „Zaplatiť“, ktoré nájdete v spodnej časti v sekcii „Faktúry“.Čiastka bude pripísaná najneskôr nasledujúci pracovný deň.
Inkaso je pohodlná platobná metóda, pri ktorej jednorazovým nastavením a súhlasom vo vašej banke umožníte, aby freeSAT v dohodnutom termíne automaticky stiahol fakturovanú sumu. Prvú výzvu pošleme k 15. dňu v mesiaci v nasledujúcom účtovnom období, prípadne v prvý pracovný deň po tomto dni. Podrobné informácie ako zriadiť inkasný príkaz nájdete tu.
Nie, nemôžete platiť pomocou vytlačeného výpisu, pretože k nemu nie je pripojený šek nevyhnutný pre vykonanie platby. Môžete použiť alternatívne spôsoby platby (bankový prevod, vypísanie prázdnej poštovej poukážky).
Platba, ktorú ste nedávno vykonali, nebola v sume na úhradu zohľadnená, pretože spracovanie platieb trvá niekoľko dní. Ak je platba staršia ako 5 dní, obráťte sa na Zákaznícku podporu alebo odošlite potvrdenie o platbe prostredníctvom nášho kontaktného formulára.
Vaša nová faktúra sa ešte nedá stiahnuť, pretože trvá približne 10 dní, kým bude PDF súbor nahraný do služby Môj freeSAT. Ak nie ste nový zákazník a Vaše staré faktúry nie sú dostupné vo formáte PDF, obráťte sa na linku Zákazníckej podpory.
Všetky svoje predchádzajúce výpisy nájdete na stránke Môj freeSAT. Je tam k dispozícii história všetkých vašich výpisov.
Kartu potrebujete aktualizovať, ak Vám chýba jeden alebo niekoľko kanálov, ktoré sú normálne súčasťou Vášho balíka. Tak isto potrebujete reštartovať svoju kartu, ak ste prístroj nepoužívali dlhšiu dobu (viac ako mesiac) a ak bol vypnutý.
Po prvé, želáme Vám šťastnú cestu! Ak budete odchádzať na dlhšie ako na niekoľko týždňov, Váš freeSAT satelitný prijímač môže po návrate domov potrebovať aktualizáciu, aby ste mohli využívať naše služby. Postup je jednoduchý:
- Prihláste sa pomocou tohto odkazu a zadajte svoje údaje - Kliknite na „Služby“ v hornej navigácii
- Kliknite na položku „Televízia“. Zobrazia sa tam vaše zariadenia.
- Nakoniec kliknite na položku „Obnovenie služieb“ vedľa zariadenia, ktoré chcete aktualizovať.
Z času na čas potrebuje smart karta satelitného prijímača aktualizáciu, kvôli tomu aby ste mohli sledovať svoje obľúbené kanály. Obnovenie služieb je veľmi jednoduché, len postupujte podľa tohto krátkeho návodu a Vaše obľúbené kanály budú ihneď k dispozícii:
- Prihláste sa pomocou tohto odkazu a zadajte svoje údaje
- Kliknite na „Služby“ v hornej navigácii
- V sekcii "Znova autorizujte Smart kartu" vyberte smartkartou z rolovacieho menu.
- Nakoniec kliknite na zelené tlačidlo „Znova overte" vedľa zariadenia, ktoré chcete aktualizovať.
Ak bola služba vypnutá na mesiac alebo dlhšie, budete musieť aktualizovať smart kartu za účelom obnovy Vašich TV služieb. Postup je jednoduchý:
- Prihláste sa pomocou tohto odkazu a zadajte svoje údaje
- Kliknite na „Služby“ v hornej navigácii
- V sekcii "Znova autorizujte Smart kartu" vyberte smartkartou z rolovacieho menu.
- Nakoniec kliknite na zelené tlačidlo „Znova overte" vedľa zariadenia, ktoré chcete aktualizovať.
Aby ste úspešne obnovili svoje služby, Váš STB/TV musí mať dostatočnú kvalitu signálu. Či je signál dostatočný môžete skontrolovať nastavením na voľný kanál CT24. V prípade, že uvedený kanál nefunguje, kontaktujte Zákaznícku podporu na telefónnom čísle 02/2172 2222.
Na karte "Nastavenia" nájdete možnosť aktualizovať kartu alebo znovu nastaviť PIN kód. Overte si číslo svojej karty pred tým ako ju začnete obnovovať alebo pred tým ako znovu nastavíte PIN.
Áno, kartu môžete obnoviť dvakrát za sebou. Ale musíte počkať 5 minút od prvého obnovenia. Táto funkcia je zameraná na zabránenie preťaženiu systému.
Na karte „Balíčky a služby" si môžete skontrolovať svoje aktuálne služby a zároveň rozšíriť svoje súčasné balíčky alebo prejsť na vyššie balíčky. Po kliknutí na položku „Zmeniť službu" sa zobrazí Vaše aktuálne ponuky a možnosti navýšenia. Službu si tu môžete iba navýšiť, pre zníženie služby je nutné kontaktovať zákaznícku podporu. Tento postup platí pro všechny zákazníky (platí pro satelit Thor i Astra).
Nie, aplikácia neumožňuje ukončiť zmluvu. Ak chcete ukončiť zmluvu, kontaktujte Zákaznícku podporu alebo nás kontaktujte prostrednictvom kontaktného formulára.
Uistite sa, že ste zadali správnu možnosť na príslušnej smart karte. Ak problém stále pretrváva, kontaktujte Zákaznícku podporu.
Na karte „Profil" v hornej časti navigačného menu v sekcii „Informácie o adrese" uvidíte vaše aktuálne meno, telefónne číslo a adresu. Kliknutím na tlačidlo „Upraviť" môžete aktualizovať telefónne číslo a účtovný adresu.
V sekcii „Informácie o účte" uvidíte vašu aktuálnu e-mailovú adresu. Kliknutím na tlačidlo „Zmeniť užívateľské meno" môžete e-mailovú adresu zmeniť.
- Kliknite na „Upraviť" v sekcii „Informácie o adrese" v časti „Profil".
- Začnite písať vašu ulicu, potom vyberte ulicu a mesto zo zoznamu.
- Zadajte PSČ a popisné číslo
- Adresu môžete pridať aj manuálne vyplnením polí PSČ, ulica, mesto a popisné číslo a uložte ju.