Dôvodov, prečo vám nefungujú niektoré programy, môže byť viac. Prišli ste na chatu,chalupu alebo ste sa vrátili z dovolenky a programy nehrajú? Nie je však potrebné kontaktovať hneď Zákaznícky servis freeSATu alebo predajcu satelitnej techniky.

Odporúčame prečítať si otázky a odpovede uvedené nižšie, ktoré sú rozdelené do dvoch základných skupín podľa typu balíčkov.

freeSAT Smart, freeSAT Multi, freeSAT Kombi+, freeSAT Kombi+ Apple TV+, freeSAT Premium (satelit Astra)
  1. Nefungujú žiadne programy z balíčkov Smart, Multi, Kombi+, Kombi+ Apple TV+, Premium
    (satelit Astra)

    Nefungujú žiadne kódované ani nekódované (na satelite Astra: Óčko, ČT24 HD, TV Noe). Problém nebude na strane freeSATu, ale na vašom prijímacom zariadení (satelitná anténa, kabeláž, konektory, satelitný prijímač). Najskôr skontrolujte, či sú všetky káble správne zapojené, alebo v zimnom období, či nie je vaša satelitná anténa pokrytá vrstvou snehu či ľadu. Pokiaľ žiadny problém neodhalíte, kontaktujte vášho technika alebo predajcu satelitnej techniky. Nekontaktujte Zákaznícky servis freeSATu, ktorý vám v tomto prípade nemôže pomôcť.

    TIP PRE VÁS!

    Nezabudnite, že okrem satelitného televízneho príjmu máte s freeSATom prístup aj k internetovej televízii Skylink Live TV, takže o svoju televíznu zábavu nikdy neprídete!

  2. Nefungujú len kódované programy (satelit Astra)

    Fungujú programy (na satelite Astra: ČT24 HD, Óčko, TV Noe, …), ale nefungujú žiadne ďalšie (kódované) programy:

    - Dlhšie obdobie ste nepoužívali satelitnú televíziu Skylink – viac informácií ako spustiť prijímač po dlhšom období.

    - V satelitnom prijímači / dekódovacom module nie je vložená alebo je nesprávne vložená dekódovacia karta freeSAT– skúste vybrať a opäť vložiť dekódovaciu kartu, a to buď čipom dozadu a hore alebo dozadu a dole. Pri zlom kontakte môže pomôcť pretretí kovového čipu (najlepšie klasickú kancelársku gumou).

    - Nemáte predplatený žiadny platený balíček – odporúčame overiť si, či sú na vašej dekódovacej karte aktívne služby freeSAT, najlepšie v samoobslužnom portáli Môj freeSAT.

  3. Nefungujú len niektoré kódované programy z balíčkov Smart, Multi, Kombi+, Kombi+ Apple TV+, Premium
    (satelit Astra)

    - Nemáte predplatený žiadny platený balíček – odporúčame overiť si, či sú na vašej dekódovacej karte aktívne služby freeSAT, najlepšie v samoobslužnom portáli Môj freeSAT.

    - Výpadok signálu – v prípade väčšieho výpadku signálu zobrazujeme dôležité informácie na tomto webe. Menšie výpadky signálu môžu byť spôsobené dočasne zhoršenými poveternostnými podmienkami na prijímacej alebo vysielacej strane.
    Viac tu.

    - Mohlo dôjsť k zmene vysielacích parametrov niektorých programov alebo program prestal vysielať zo strany vysielateľa – v tamto prípade je informácia uvedená v Novinkách.

    - Nemáte správne naladený niektorý program – odporúčame postupovať podľa návodu k obsluhe vášho satelitného prijímača a použiť parametre pre naladenie programov. Pokiaľ už návod na obsluhu nemáte, môže vám pomôcť stránka Orientačný návody na naladenie.

    light, medium HD, plus HD (satelit Thor)
  4. Nefungujú žiadne programy z balíčkov light, medium HD, plus HD (satelit Thor)

    Ak vám prestali hrať len niektoré programy, môže to mať viac príčin. Väčšina satelitných prijímačov dokáže zobraziť na televízore tzv. chybovú hlášku, a to v podobe kódu alebo textu, ktorý vám pomôže príčinu identifikovať. Ak takýto prijímač nepoužívate, pokúste sa problém identifikovať sami. Môže ísť o niektorú z týchto príčin:

    1) Skončilo mi predplatené obdobie a neuhradil som faktúru na ďalšie obdobie
    (chybové hlášky E16-4 alebo E18-4 alebo E19-4)
    Služby, ktoré sú na vašej satelitnej karte aktuálne aktívne, si môžete overiť v samoobslužnom portáli Môj freeSAT.

    2) Dlhšiu dobu som freeSAT nepoužíval
    (chybová hláška E30-4)

    Ak ste freeSAT nepoužívali dlhšie ako 14 dní, môže trvať trochu dlhšie, kým po opätovnom spustení programy opäť naskočia (až 30 minút). Pozor! Prepínanie medzi programami môže dobu čakania výrazne predĺžiť – prepnite na program Jednotka HD a POČKAJTE BEZ PREPÍNANIA MEDZI PROGRAMAMI, až program naskočí.

    Ak chcete vaše čakanie skrátiť na minimum, nechajte si zaslať na vašu satelitnú kartu tzv. autorizačný zápis, a to cez samoobslužný portál Môj freeSAT.

    3) Program zmenil vysielacie parametre alebo bol vyradený z programovej ponuky freeSAT
    (chybové hlášky E16-4 nebo E19-4)

    Čas od času je z rôznych prevádzkových dôvodov potrebné zmeniť vysielacie parametre niektorých programov. Väčšina satelitných prijímačov používaných pre satelitnú televíziu freeSAT sú vybavené funkciou automatického ladenia a usporiadania programov, a v takom prípade váš prijímač všetky zmeny vykoná automaticky. Pokiaľ taký prijímač nevlastníte, programy vám pri zmene parametrov prestanú hrať, je potrebné ich naladiť manuálne – viď Potrebujem naladiť niektoré programy freeSAT.

    O prípadných zmenách vysielacích parametrov alebo zmenách v programovej ponuke freeSAT informujeme vždy v sekcii Novinky.

    4) Na tomto programe je zapnuté vekové obmedzenie
    (chybová hláška E136-4)

    Pre sledovanie tohto programu zadajte PIN a vypnite rodičovský zámok.

    5) Vo vašom satelitnom prijímači nie je správne vložená satelitná karta freeSAT
    (chybové hlášky E04-4, E05-4, E06-4 nebo E33-4)

    Skontrolujte správne vloženie satelitnej karty vo vašom prijímači. Pri zlom kontakte môže pomôcť pretretie kovového čipu (najlepšie klasickou kancelárskou gumou).

    TIP PRE VÁS!

    Nezabudnite, že okrem satelitného televízneho príjmu máte s freeSATom prístup aj k internetovej televízii Skylink Live TV, takže o svoju televíznu zábavu nikdy neprídete!

  5. Nefungujú len kódované programy z balíčkov light, medium HD, plus HD, ani nekódované (satelit Thor)

    Ak vám prestali fungovať úplne všetky televízne programy aj nekódované na satelite Thor (napr. 1 Music Channel, U TV alebo Sky News), nie je problém vo freeSATe, ale vo vašom prijímacom zariadení (satelitná anténa, kabeláž, konektory, satelitný prijímač).

    Najskôr skontrolujte, či sú všetky káble správne zapojené, alebo v zimnom období, či nie je vaša satelitná anténa pokrytá vrstvou snehu alebo ľadu. Ak neodhalíte žiadny problém, ktorý môžete odstrániť sami, využite odborné služby niektorej z firiem, ktoré sa zaoberajú satelitnou technikou.

    TIP PRE VÁS!

    Nezabudnite, že okrem satelitného televízneho príjmu máte s freeSATom prístup aj k internetovej televízii Skylink Live TV, takže o svoju televíznu zábavu nikdy neprídete!